Kvalitātes politika

Nepārtraukts tirgus analīzes process ļauj kompānijas speciālistiem sekot līdzi mūsdienu zīmoliem, lidostu un helikopteru lidlauku attīstības tendencēm, kas savukārt ļauj kompānijai sadarboties tikai ar tiem ražotājiem, kuri piedāvā patiešām kvalitatīvu, starptautiskajiem standartiem un normām atbilstošu produkciju, kā, piemēram, ICAO. Kompānija sadarbojas tikai ar tām rūpnīcām, kuras var iesniegt nepieciešamo dokumentāciju un savu produktu kvalitātes sertifikātus. Svarīga loma kvalitātes politikā ir personāla kvalifikācijai un pastāvīgai vēlmei attīstīt savu potnciālu, par ko liecina gan aktuālo, gan sekmīgi pabeigto projektu pieaugošais skaits.
Kompānijas kopējais mērķis – nodrošināt saviem klientiem visaugstāko apkalpošanas līmeni. Kompānijas prioritārais mērķis – esošo pasūtītāju saglabāšana.
Uzņēmuma kvalitātes politikas īstenošana — tā ir katra darbinieka atbildība. Katrs darbinieks tiek uzlūkots kā svarīgs darbojošā kvalitātes sistēmā. Direktors pieņem galīgos lēmumus un nodrošina uzņēmumā pareizu darbības kursu.
Darbiniekiem pastāvīgi tiek dota iespēja iesniegt savus priekšlikumus kvalitātes menedžmenta pilnveidošanai.
Uzņēmuma augstākā vadība pastāvīgi novērtē un cenšas paaugstināt kvalitātes menedžmenta efektivitāti.
Viss personāls pieturas pie noteiktajām procedūrām nolūkā izpildīt organizācijā pieņemtās saistības kvalitātes standartu piemērošanā.
Apņemamies atbilst ieinteresēto pušu likumdošanas un citām prasībām.

Switch The Language